сряда, 30 ноември 2016 г.

*L'Oreal Pure Clay* маски за лице

Днес ще си говорим за маски за лице, прелестни. И то за две много бюджетни и достъпни такива-тези, които наскоро L'Oreal пуснаха в магазинната мрежа. Цената им е около 14 лв всяка и се намират в почти всеки голям козметичен магазин (Лили, Елитис)
Аз имам две от тях-ексфолиращата и почистващо-озаряващата.



Бързо преминавам и към самото описание...
Всяка от маските е във зелена картонена опаковка (отвън има найлонова опаковка със съдържанието на български, която моментално махнах), когато отворим опаковката вътре се намира самото бурканче с продукт. Много добро оформление, поне на мен наистина ми е приятно да гледам продуктите.
Бурканчетата съдържат всяко по 50 мл маска в различен цвят. Би трябвало количеството да стигне за поне 20тина ползвания (според мен, а аз съм пестелива в маските-никога не „къпя“ нежната кожа на лицето с твърде много продукт, ако не е хидратиращ).
*L’Oreal pure clay detox mask*
Използва се по стандартния начин-намазва се на чиста и суха кожа и се държи около 10 минути (но не повече, защото определено започва да се усеща чувство на парене, освен стандартното чувство на стягане от изсъхването на глината).

Тази маска съдържа три вида глина и растителен въглен (той придава сиво-черния забавен цвят, с който можем да стреснем силните ни половинки). Главните действия на тази маска са почистване и озаряване.
Очакваните ефекти са-пречистена кожа, озарена кожа и смалени пори.
Дали маската изпълнява функциите си-досега съм я използвала 6 пъти и мисля, че мога да дам мнението си за нея.
Маската е под много приятна кремообразна форма, загребва се лесно,  съхне бързо. Моята кожа определено почувства страхотно точно тази маска. Не ме пресуши, почисти лицето ми много приятно и наистина остави кожата леко озарена. Минусът на маската (и на двете маски!) е ароматът-ако не ви понася продуктът на лицето ви да има силна миризма, определено няма да ви хареса. За мен не е проблем, особено предвид благотворното действие.









Въпреки всичко препоръчвам, ако си закупите някоя от маските да направите една лекичка алергична проба на вътрешната част на ръката, просто за да проверите дали не е твърде силна за кожата ви, момичета.
*L’Oreal pure clay glow mask*
Тази маска също съдържа три вида глина, но тук имаме и допълнителна добавка-червени водорасли (оттам и червеникавият цвят-не става за плашене на мъже и домашни любимци).
Начинът на използване е същият, както при предната маска, но го няма лекото чувство на парене, ако случайно закъснеете с премахването на продукта. Отново формата е кремообразна, но в нея се усещат твърдите частици. Миризмата е силна и поне на мен не ми е особено приятна.







Очакваните ефекти-кожата да стане мека и гладка моментално, намалена видимост и свити пори, изравнен тен след седмица употреба.
Дали изпълнява функциите си-от тази маска не съм толкова доволна, колкото от варианта с въглен.  Поставянето на гладък пласт е малко по трудно-тук може и да се нуждаете от четка, а при измиването е възможно да се изцапате с червени пръски. Ексфолиращите частици не са прекалено груби, въпреки моята нежна кожа. Не се измиват трудно, ако използвате хладка към топла вода. Усещам действието й за порите си, но определено пресушава по-нежните места на лицето ми.
Препоръката си за тази маска ще напиша с главни букви, защото според мен е важно.
Ако използвате и друга почистваща маска, или пък матираща такава... НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ ПОВЕЧЕ ОТ 2 ПЪТИ СЕДМИЧНО! (просто действията им ще се допълват и ще ви оставят с много жадна за хидратация и подхранване кожа)
Допълнително аз използвам и хидратираща маска на Glamglow за да бъде напълно свежа, блестяща и здрава моята кожа.


Харесах ли маските- първата смятам да се превърне в постоянен продукт на козметичната ми тоалетка, а втората също ми допадна, но поради силното изсушаване мисля да я използвам пестеливо и малко по-рядко.

Надявам се, че съм била полезна, прелестни и ви благодаря искрено, че ме четете!

Love! 💖

2 коментара:

  1. Някъде (не помня вече къде) ми предложиха маската с въглен като алтернативна на "черната маска" от Фейсбук... Очевидно няма нищо общо и се радвам, че не я купих. Като цяло аз не съм фен на Л'Ореал в последните години и всъщност това ме възпря. Сега ти напълно ме отказа, защото маски като първата, за която говориш имам доста на този етап (а и имам тотално дългогодишни фаворити), а втората - не ме заплени. Винаги ми е било непонятно, какъв е смисълът от една маска за изглаждане, матиране и свиване на порите, която изсушава кожата прекомерно и за да възвърнеш необходимия комфорт е необходимо да се намажеш със серумчета и кремчета, така че да си напълниш порите отново? За мен това е много полезно ревю :* :*

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че съм била полезна. Аз самата напълно изоставям ексфолиращата маска, защото се появиха драстично сухи участъци по лицето ми (дори синята маска на Glamglow едва се справи впоследствие)

    ОтговорИзтриване